Bebismys

Började dagen med shopping i Täby Centrum. Blev present till Emma som fyllt år. Såklart några till presenter till deras lilla dotter! <3 Hittade en söt klänning till Livia, tyvärr glömde jag ta kort på den! Så fick hon en rosa princessfilt, en sån Lillebror fått, fast han fick en prinsfilt! 
 
 
Rosa filt från Färg & Form till Livia
Två skålar från Iittala till Emma och två till mig! ;) 
 
 
 
 
Tre söta pyjamaser
 
 
 
 
Förberedelser inför picknicken
 
 
 
Min present från dem! <3 
 
 
 
Vi åkte sen till en badplats vid Hässelby Strand och mötte upp Emma, Emil och deras söta lilla tre veckors bebis Livia! 
Hittade en skuggplats och picknickade! 
 
 
Jag och Livia
 
 
 
Tack för en mysig dag! 
 
 
 
 
Kommentarer
Emma

Tack själva! För alla presenter och go picknick! Som sagt, ni kommer få igen! Vänta bara! ;)

Svar: Tack själv för presenten! :)
Haha! Du är rolig du! ;)
Josefina Elma

2013-08-03 @ 21:06:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...