Barnens Hus försök 2

Idag gjorde jag ett nytt försök att åka till Barnens Hus i Arninge, mest av ren nyfikenhet på vad de hade för rabatt. 
 
Lagom med folk, 3 personer i kassakön, varav en av dem en vän :)
 
Jag handlade ingenting där, jag fyndade bra i söndags, till samma priser som det var nu! 
 
 
 
En sak som fick mig att le idag, var när jag åkte till Barnens Hus, stannade jag vid ett övergångsställe där det gick över några barn i kanske 8-10 årsåldern, en av dem tackade och vinkade! Så fint!! 
 
 
 
 
Hur gör ni när ni går över övergångsställen? 
 
Jag brukar nästan alltid tacka! Min pojkvän gör det ibland, men han tycker att det är onödigt, eftersom det är lag på att stanna, så ska man inte behöva tacka. 
 
 
 
 
Jag fyndade några små saker till Lillebrors rum på Mio idag! Visar bild på det imorgon! 
Kommentarer
Anonym

Tack så mycket! :) Jag hade ju kommit in på samma utbildning i Luleå först, men nu kom jag in i Skellefteå till slut. Det blir mycket närmare och mycket bättre :)

Jag tackar ibland, tycker också att man inte ska behöva det egentligen, även om det är en artig grej att göra :)

Svar: Superskönt att komma in på skola närmare hemma, slippa pendla!Jag köpte också mycket kurslitteratur när jag pluggade förut, men vissa böcker är viktigare än andra, så var det iaf när jag pluggade!
Josefina Elma

2013-08-22 @ 22:22:36
Johanna - Life by Me

Det var alltså jag som skrev nyss :)

Svar: :) Förstod nästan det med tanke på det du skrev! :)
Josefina Elma

2013-08-22 @ 22:23:18
URL: http://lifebyme.se
Annica

Jag tackar också vid övergångsställen, trots att man egentligen inte behöver, för ja, det är ju lag! Men det känns bara som rätt grej att göra på nåt sätt :)
Jag tycker själv det är fint när jag kör bil och någon tackar mig för att jag stannar :)

Svar: Ja, precis, så resonerar jag också! :)
Josefina Elma

2013-08-23 @ 08:57:17
URL: http://busarna.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...