Nu ska här plockas iordning!

För någon vecka sedan köpte jag lite nya saker till hallen. Allt ligger kvar i påsar, jag är som sagt lite segstartad :) 
 
Niklas ska sova till 16.00 och tills dess ska jag vara klar! 
 
Så här ser det ut nu! 
 
Varning! Starka bilder! 
 
 
Till vänster ser ni vår fina hög med kläder! 
Jag skäms! Och tycker det är otroligt tråkigt att se! 
 
 
Japp, då är det bara att sätta igång! Eller en liten regning promenad med Limpan först! Om jag får med honom vill säga, han gillar inte att vara ute i regnet! 
 
 
Kommentarer
Anna

Ajaj, jag som trodde den undre var en efter-bild ;-) Haha, jag skulle nog aldrig tordas lägga ut en före-städning-bild från vårt hem på bloggen ;-P

Fast det har jag redan gjort kom jag på, men jag valde några som var lite lagom stökiga. Fördelen med foto, man kan ju fota åt ett håll och inte visa hur det ser ut på andra sidan!

Svar: Haha, nej det är förebilder allihop! :)
Ja, det är bra att man kan vinkla kameran som man vill ;)
Josefina Elma

2013-04-19 @ 18:24:48
URL: http://husochfamilj.blogg.se
johanna

Jag satt och letade efter högen, men den där lilla är inget att skämmas över! Jag har minst 3 stora svarta säckar med kläder som jag inte använder, och tvätten ska vi inte ens tala om.. Hahah, skönt att man kan få bort det iallafall :)

Svar: Ja, det där var bara en av mina klädlådor! :D
Josefina Elma

2013-10-10 @ 04:13:21
URL: http://nannna.se/
johanna

Jahaa haha :D

Svar: :)
Josefina Elma

2013-10-10 @ 10:19:23
URL: http://nannna.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...