Gårdagen

Igår började dagen med 5,5 timmars städning! Jag hann inte ens klart... Finns många vrår att städa! Men jag är ändå nöjd! 
 
Som jag nämnde i tidigare inlägg så åkte jag in till stan för hälsokontroll och fika! 
 
Sedan köpte vi fredagsmys och middag. Jag, Niklas, Sandra och hundarna gick hem till Sandra för en helkväll med mys. Som tur är, är det ungefär 30 meter mellan våra portar så vi kunde rulla hem efter svullkvällen! 
 
Eftersom Linus ALLTID vill ligga på nått, så fick vi bära in hallmattan hos Sandra och Mathias till vardagsrummet :) 
 
Godis är gott
 
Mmm
 
Jag, Sandra och allt gott i soffan. Niklas och hundarna på golvet :D 
 
Gillar mina ugglestrumpor, som matchar tapeten! ;) 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...