Passa på

Nu sover Arvid så nu tänkte jag passa på att slå mig ner i soffan, dricka the och titta igenom gamla jultidningar. Han har redan sovit 25 minuter så får se om jag hinner dricka upp thet. 
 
 
 
 
 
Jag har spara några tidningar för att få lite inspiration, finns många ideer som fungerar år efter år såklart. 
 
 
 
 
Ja som ni förstår så gillar jag julen, även fast de två senaste jularna varit väldigt speciella. Julen 2012 kom och vände vår lilla Emil så då hade jag noll julkänsla och trodde att jag aldrig skulle få tillbaka den. Förra julen, 2013 hade vi vår lilla Arvid med oss på rätt sätt, han föddes i november så tiden över jul var det mycket nytt och julpysslandet var inte i fokus. Plus att jag lyckades ramla i trappan hemma den 23/12-13 så hela den dagen var vi på akuten, resultatet blev som tur var bara en bruten tå, som jag i och för sig fortfarande har ont i. 
 
Kram
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...