Arvid och rullvagnen

Idag på eftermiddagen har jag och Arvid varit i Täby Centrum och ätit lunch med Moa, en klasskompis från sjukgymnastutbildningen. Det var väldigt trevligt. En person som vet betydelsen av att bara säga hej och höra av sig när andra har det jobbigt och är i sorg. Vi hade inte hörts sen utbildningen (tror jag) och sen när Emil gick bort så hörde hon av sig och det betydde väldigt mycket för mig. Många tror att de stör eller att de inte vet vad de ska säga, men att bara höra av sig är fint nog. Och även att det gått snart två år så är det fint att få prata om det vi har varit med om. 
 
 
Moa och Arvid fick ansvara för rullvagnen på ICA ;) Ett väldigt bra team måste jag säga. Han höll i den halva shoppingrundan. 
 
 
 
Även idag fick Arvid en födelsedagspresent, en ekologisk snutte. 
 
 
 
Det roliga är att jag har tittat på dem på nätet, och så fick han en sån nu. 
 
 
Tack för idag! 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Moa

Tack själv!
Jag blev jätteimponerad av hur länge Arvid drog shoppingvagnen! (Särskilt med tanke på hur förtjust han var i att släppa andra saker. :))
Kram

Svar: Ja verkligen! Vissa saker håller han hårt i ;)
Josefina Elma

2014-11-24 @ 21:02:53
Hanna Karlsson

Vilken mysig dag!

Svar: Ja verkligen! :)
Josefina Elma

2014-11-25 @ 06:52:22
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
PA

Bra utbildning i shopping.

Svar: ;)
Josefina Elma

2014-11-25 @ 07:47:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...