En elefant balanserade...

...med fem ballonger på Arvids dörr.
 
 
 
 
Jag kan intyga att det är ganska svårt att få till jämna ballonger när man klipper på fri hand. Men jag blev faktiskt riktigt nöjd. 
 
 
Nu saknas bara "Här bor Arvid"-skylten. Den ska bara klippas ut och lamineras innan jag sätter upp den på dörren. 
 
 
 
Allt började med att jag fyndade tre elefanter på Mio när jag var gravid med Arvid och nu ungefär tio månader senare slog jag slag i saken ;) 
 
 
Får se vad jag ska göra med de andra två
 
 
 
Kommentarer
Annika

Åh va fint de blev! Har du gjort flaggspelet själv?

Svar: Tack! :) Inte det i tyg på bilden! Det köpte jag på Farmhouse i Sickla, tror det var märket "oscar och ellen".
Kramis
Josefina Elma

2014-05-19 @ 10:38:27
URL: http://pursueyoudreams.blogg.se
Lisa

Men så fint :)

Svar: Åå tack så mycket! 😊
Josefina Elma

2014-05-20 @ 22:53:13
URL: http://lisaaberglund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...