Gamla minnen

Jag har suttit en liten stund och kollat igenom gamla bilder, mysigt. 
 
Tittade bland annat på bilder från vår allra första gemensamma bostadsrätt som vi köpte i Nacka 2006, då var vi 20 nyfyllda år. Vi hade då bott ihop i drygt ett år, i en lägenhet i Gävle, där vi bodde och pluggade ett år, innan vi flyttade hem till Stockholm igen.
 
Den här suddiga bilden är från köket i vår lägenhet i Nacka, jag har målat om lilla "köksön" vi köpte i Gävle. Sen har den fått leva ett tufft liv på balkongen som blombord efter det här, och nu har vi den inte kvar.
 
 
Jag köpte hem massa fina burkar och prydde tavellisterna med
 
 
 
Till höger på lilla ön ligger ett, jag vet inte vad det heter, men sådana som finns i bibliotek, där det stod kategorier på. Denna står det "Mat och dryck" på. Jag fick med mig några olika sådana från gamla biblioteket på skolan mamma jobbar på. Kul inredningsdetalj. 
 
Kommentarer
Olympia Thurfjell

Härligt det är!

Svar: Ja, eller hur! :)
Josefina Elma

2014-02-27 @ 21:42:48
URL: http://lympan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...