Det kan vara dyrt...

...att läsa inredningstidningar. 
 
Jag vill ju ha allt! Haha, eller det finns i alla fall mycket fint! 
 
Bara jag som tycker om att läsa inredningstidningar för inspiration?
 
 
 
Jag sitter hemma hos mamma och pappa och plöjer mammas "Leva & bo". Hon brukar spara dem till mig. Det finns så mycket olika fina stilar och inredningsdetaljer så det är svårt att välja hur man vill ha det. Kan ju bli dyrt att byta en gång i månaden. Man kan ju förnya med detaljer men ändå. 
 
Sen att det är så välstädat gör ju att det ser ännu bättre ut, och det måste man komma ihåg, att det är stylat innan fotograferingen. 
 
 
Men det här förstår jag inte. Filten på golvet? 
 
 
 
Tjing! 
 
Kommentarer
Sara

Heheh, jo jag gillar också att läsa. Jag har verkligen snöat in mig på att förnya hallen, men bor man i hyresrätt kan man ju inte riktigt göra exakt som man vill...

Mannen säger väl snart att jag får sluta läsa dem, annars kommer jag med för många ideér om hur vi kan ha det hemma :P

Svar: Ja, hallen är en sådan plats i hemmet jag också gärna vill förnya och framförallt förbättra! Hahaha!! Ja, tänk att det är så lika, lär vara så i många förhållanden! ;) Min pappa säger samma sak till mamma :D Hon vill ändra, han får göra! ;)
Josefina Elma

2014-02-04 @ 21:47:44
Cissi

Älskar också inredningstidningar - och ännu mer att hitta inredning på Pinterest ;) lätt att bli beroende ;)

Svar: Ja, jag hittade den sidan för några dagar sedan, blev medlem nu i morse när jag såg din kommentar, värt att kika in! :D Har dock inte riktigt förstått upplägget! Vems bilder läggs upp där?
Josefina Elma

2014-02-05 @ 18:00:31
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Hem och Lycka

Älskar också inredningstidningar men inte allt man hänger med i ;-)

Svar: Det är väl så hihi ;)
Josefina Elma

2014-02-05 @ 19:56:20
URL: http://hemochlycka.blogspot.com
Frida

Måste köpa leva o bo:) behöver inspo till sovrummet :)

Svar: Leva och bo är superbra tycker jag! :) Tror dock den med sovrumsrepotaget är en äldre tidning.
Josefina Elma

2014-02-06 @ 10:28:43
URL: http://www.friidas.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...