Sovit i soffan

Så härligt! 
 
När vi kom hem från banken har vi sovit en stund i soffan! 
 
Det tog på krafterna att förstå allt ;) Men vår bankman tycker vi är jätteduktiga och engagerade! Hon är väldigt noga med att man verkligen förstår allt. 
 
 
Har idag provat mina gravidstrumpbyxor från H&M. De är lite tjockare, vilket jag egentligen inte gillar, men de var supersköna! MEN lite svåra att få på själv! ;) 
 
 
Supersköna gravidstrumpbyxor och gravidkjol!
 
 
Skön sovställning i soffan! 
 
 
Har bokat tid till arbetsterapeut till på måndag för utprovning av nattskena till handleden. 
 
Kommentarer
Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Strumpbyxorna såg väldigt sköna ut iallafall :)

Svar: Ja, de var supersköna! :)
Josefina Elma

Cissi

Skönt att vila lite! Lindex har helt fantastiska stödstrumpbyxor för gravida! Så skönt och man slipper (jag fick det) svullna här och där ;)

Svar: Tack för tipset!Men det låter jobbigt att få på sig ett par stödstrumpbyxor? ;)
Josefina Elma

2013-09-19 @ 19:56:45
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Sandra

Ska jag låna en strumppådragare från FH? :) kram

Svar: Hahaha!! Jag har Niklas! ;) Kram!
Josefina Elma

2013-09-19 @ 19:58:54
Ullis

Mysiga!! Gillade ha "kalasbyxor" förut så himla skönt, men tyvärr känner jag mig för rund sen allt så jag hatar att klä mig i annat än arbetskläderna eller mysbyxa!!! Önskar jag kunde hitta nån kraft till o träna o gå ner i vikt.. De låter inte mycket med 67kg.. men när de sitter på mage o ben =(

Mys med din underbar mage <3

Svar: Ja, just det "kalasbyxor" heter det! :D Men du är ju duktig och tränar ibland, iaf enl fb! ;)
och framförallt är du superfin!!!!! <3
Kram vännen!
Josefina Elma

2013-09-19 @ 20:14:58
URL: http://ovislandet.blogspot.com
Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Det hade varit så roligt att åka på det, men jag funderar på om det är lite långt att åka... Eller så ska jag försöka övertala sambon ;D

Svar: Ja, visst bodde du i Falun!? Kanske lite långt, men tror det är värt det! :) Du får charma sambon! ;)
Josefina Elma

Johanna

Måste vara bökigt med gravidmagar haha! Bra att du hittar dina ställningar :D Lillebror ligger säkert också skönt :)

Svar: De är underbara! :) Men de är stora! Mycket som gör det besvärligt är bäckensmärtorna. Ja, jag hoppas han ligger skönt! :)
Josefina Elma

2013-09-19 @ 21:01:03
URL: http://nannna.se/
Amanda

Mysmagen! Hoppas att ni får en trevlig kväll vännen!

Svar: Tack snälla fina du! Trevlig kväll till er med! <3
Josefina Elma

2013-09-19 @ 21:02:20
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...