Gårdagen

♥ 11 maj 2013 
 
Det blev en fin dag, jobbig, men fin! Om världen inte varit så orättvis så hade du födds igår, men istället var vi vid barnkullen och gjorde fint. Niklas var tyvärr borta hela dagen. Jag har tur som har en sån fin vän som Emma. Jag var hemma hos henne hela dagen, sen kom Niklas dit. Blev en trevlig kväll! Vi tog det lugnt med tacos, vila i soffan och på balkongen, samt killarna spelade data-spel. Första gången vi träffades alla fyra! Jag och Emma har bara kännt varandra i drygt 4 månader, men känns som vi kännt varandra hur länge som helst! Vi har våra barn på barnkullen vid Danderyds Kyrka! ♥ 
 
Linus Älskar att vara där! Han får ju ligga i soffan! 
 
God dricka!
 

Kommentarer
Johanna - Life by Me

Ja, jag kanske borde ha gjort det! Köpt en trisslott alltså. För natten till idag blev skitdålig så det var nog bara en engångsföreteelse som jag var inställd på...

Men du, är du gravid igen? :) Eftersom du numera heter "änglamamma och gravid" när du kommenterar :) Grattis i så fall!

Svar: Ja precis! :) v. 15 nu, så än så länge sakta men säkert! :)
Josefina Elma

2013-05-12 @ 22:41:36
URL: http://lifebyme.se
Johanna - Life by Me

Ja, grattis då som sagt :)
Vad tur ni hade som blev gravida så fort igen! Vi har försökt med ett syskon till C i snart ett år, men än så länge har det inte blivit nåt...

Svar: Tack så mycket! <3 Ja, det gick snabbt denna gång! Vi blev väldigt förvånade! :)
Hoppas så att ni får ett pluss snart och ett syskon till C! <3
Kram
Josefina Elma

2013-05-13 @ 09:20:46
URL: http://lifebyme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...