Malins tunnelbanefundering

Är det inte skor så är det longboards på sitsen i tunnelbanan. 
 
Tror folk att man vill sitta i deras skit sen? 
 
De kan väl i alla fall torka bort smutsen efter sig?
 
Aja, nu var det slut på de här inläggen. Inte för jag har slut på funderingar i tunnelbanan utan för att det kändes lite för negativt. 
 
Eller en fundering till. Jag är så nyfiken på var alla andra resenärer ska? Ska de jobba? Vad jobbar de med? 
 
Nu väntar sista jobbdagen för den här veckan!  :) 
 
 
Kommentarer
Annica

Jag kanske är totalt "ute" men vet inte vad en longboard är? :)
Jag brukar också fundera på vart alla människor är på väg osv.
Ha en skön helg!
kram

Svar: Det är en lång skateboard! :) Trevlig helg till dig med!
Kram
Josefina Elma

2013-07-19 @ 10:00:24
URL: http://busarna.blogspot.se
Marre

Hittade hit via Madeleines blogg :)
Grattis till lillebror!
När är det beräknat?
Vi väntar en lillebror/lillasyster den 15e november :)

Svar: Vad roligt! :) Tack så mycket!
Om allt går som det ska så är jag beröknar 11 november 2013!!!! :) Längtar! <3
Då är vi verkligen nära! :) Har ni valt att inte veta kön eller syntes det inte? En överraskning helt enkelt!! :)
Josefina Elma

2013-07-19 @ 10:31:05
URL: http://frucullin.blogspot.com
Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Det lät spännande :) Det skulle man ha testat :) Kram och trevlig kväll!

Svar: Ja, det tycker jag att ni ska prova nästa gång!! :) Trevlig helg!
Josefina Elma

2013-07-19 @ 15:15:40
URL: http://idamli.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...