Nya mattan och vardagsrumsbordet

Efter mycket om och men så har vi köpt ny matta och nytt vardagsrumsbord. Niklas mer nöjd än mig, men det börjar smälta in för mig med. Mattan är snygg men tycker inte den passar så bra till kaklet i köket, men nu är det som det är. Pluss att vardagsrumsbordet är superstort, vilket jag alltid velat ha men det måste ju få plats. Men det börjar jag också vänja mig med. Vi skojade först att det såg ut som vi köpt två matbord ;) 
 
 
Ni ser även en liten glimt av matbordet och stolarna. Supernöjd. Eller iaf till utseendet, vi har inte suttit där och ätit än. Men jag har provsuttit stolarna i affären och då var de supersköna. 
 
 
Bra med hylla under bordet så allt "skräp"jag annars haft i soffan kan läggas där. 
 
 
 
Nya ljusbollar i vardagsrummet
 
 
 
Vad är oddsen? Ja undrar verkligen vad oddsen är att vår spegel som vi haft ståendes i huset mot väggen skulle passa på två skruvar i hallen som de förra ägarna lämnade. Så två månader efter inflytten fick vi lite provisoriskt upp spegeln i hallen. Men vi blev så nöjda så den kommer få hänga kvar där. Ställde dit betongpallen tills vi hittar något bättre. Slängde upp en ljusslinga 5 minuter innan Emma kom igår. Men så nöjd jag blev :) 
 
 
Spegeln hänger till vänster när man kommer in i hallen, mellan tvättstugan och toaletten. 
 
Gömde batteridosan till ljusslingan i en fin liten zinklåda med en fransk juldikt på. 
 
Kommentarer
Johanna

Såå snygg matta ju!!! Vart är den köpt? :D

Svar: Tack! Den är från EM!
Josefina Elma

2013-12-12 @ 20:23:13
URL: http://joherman.blogg.se/
Sofia

vad fint!

Svar: Tack!
Josefina Elma

2013-12-12 @ 21:11:07
URL: http://byfia.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...