Vad är det för datum? Andra januari?

När jag och Niklas kom till gymmet idag skulle man kunna tro att det var i början på januari. Det var alltså så mycket folk! Helt galet! 
 
Idag åt vi på grekiska kolgrillen till lunch och asiatiskt till middag. Har nog hittat mina nya favoriterrätter på båda restaurangerna! :) 
 
Nu har vi hämtat hem vår lilla gris Linus från mormor. Så allt är som det ska här hemma. Jag i soffan med Ipad och tv. Niklas framför datorn. Linus i soffan på hans favoritkuddar. Men jag är glad att Niklas är hemma eftersom han ofta jobbar kvällar och nätter. 
 
Har ni också era favoritplatser hemma? Kanske "er" plats i soffan? 
 

Nu ska jag fika dessa, var tvungen att köpa dem, jo men det är sant! Alla som handlade idag var tvugna att köpa dem! ;) Typiskt att vi handlade just idag! 
 
 
Har ni smakat dem här? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
hanniis

Ååh, gott, eller va de goda?

Svar: Absolut! De var goda! :)
Josefina Elma

2013-04-17 @ 06:57:49
URL: http://hanniiiboll.blogg.se/
Camilla ♥ Gravid

Jag tror folk har fått värmeslag :P Här springer dom i linne och shorts utomhus!
Och dom kakorna är sjuuukt goda! Beroendeframkallande :D

Svar: Haha! Ja, det låter som det! :) Ja, dem var verkligen goda!
Josefina Elma

2013-04-17 @ 11:54:44
URL: http://mirabilibus.blogg.se
LORISSA LOVEBOMB

Jag har inte smakat dem :D Haha, jaaa, jag har favoritplatser på samma sätt som jag har en sida av sängen som är min ;)

Svar: Smaka! De var jättegoda! :) Ja, jag måste också ligga på kin sida av sängen, annars blir det jättekonstigt!
Josefina Elma

2013-04-17 @ 14:03:04
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...