Juli-September 2013

Juli
 
Avslutar juni och börjar juli med semester, en vecka i varje månad. Jag överkonsumerar min nya favorit vattenmelon hela sommaren. 
 
Den 12:e juli föds den sötaste Lillasystern Livia! 
 
Sen kommer min födelsedag, och denna gång fyllde jag 27 år! 
 
 
Även fast min mamma är två år före ;)
 
Inte lätt att hålla reda på hur gamla alla sina barn är! Hahaha!!!
 
 
 
Och så tar vi lite magsjuka i slutet av månaden, ingen bra kombo med feber, magsjuka och varmt väder. 
 
 
 
Augusti
 
Den 8:e augusti blev min sista jobbdag eftersom jag hade för mycket besvär från kroppen, blev helt enkelt för tungt att jobba med mitt yrke. Jag blir sjukskriven ungefär en månad tills det att min graviditetspenning börjar gälla. Så det blev en månad kortare att jobba än planerat, hann bara jobba där ungefär 3 månader, kände mig dum att jag inte kunde jobba längre eftersom det var ett vikariat och att jag var ny på jobbet, men jag ville fokusera på Lillebror i magen och mig själv. 
 
 
♥ ♥ ♥ Vecka 29 i slutet av augusti ♥ ♥ 
 
 
 
Nu beställde vi barnvagn och babyskydd. 
 
 
 
 
 
September
 
Gravidfotografering hos Sara Maria. 
 
 
 
Bröllopskortsverkstad till min bror och Sandras bröllop! 
 
 
 
 
Snart dags att flytta, lite smått panik över att vi inte packat. Men vi var nu i alla fall i fullgång med att sälja möbler.
 
 
Här är en liten, liten del utav det vi sålde. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...