Tips mottages

Vill gärna ha tips på bra inrednings- och inspirationsbloggar! 
 
 
Kommentarer
Anonym

Inte min iallafall!
När jag flyttade hit så satt jag och klippte och klistrade ihop möbler och gjorde bildcollage på grejer jag gillade. Vad kul det var! Sedan var det plånboken som fick styra i slutändan, men drömma kan man ju alltid göra!

Svar: Ja, viktigt att drömma! :)
Josefina Elma

2013-07-12 @ 21:19:22
Suzi & Kian & Lillebror i november

Googla på mitt gröna lilla rum och trendenser..
Det är mina favoriter..
Men det beror ju på vilken stil man har..
De är väldigt "övergripande":)
Kramis

Svar: Aa, trendenser följer jag! :)Mitt gröna lilla rum ska jag titta på! Den har jag aldrig varit inne på! Tack för tipsen! :)
Kram
Josefina Elma

2013-07-13 @ 08:22:40
URL: http://www.suziettan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...