Magnolia

Under julen 2012 hade jag besök av min fina vän K. Av henne fick jag en dofttvål, som doftade magnolia! Hon berättade vad den doften betydde för henne, och att det var en doft hon tyckte vi skulle ha nu, efter allt som hänt med Emil! 
 
Jag var såklart nyfiken på vad betydelsen var för magnolia och det var: 
 
Magnolia - Jag söker min lycka i naturen
 
Då föll allt på plats! Vid barnkullen är det fridfullt med lite träd, buskar, ja lite natur helt enkelt. Där är jag och söker min lycka, Emil, ute i naturen! 
 
Så nu har magnoliablomman blivit lite av Emils blomma!!
 
Tack min fina vän! 
 
 
 
Hemma bakom soffan har han fått några magnoliakvistar!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Karolina

Tack för det fina inlägget om den lilla tvål jag gav, trodde inte den skulle få så stor betydelse. Det låter som om den passar er, och framförallt Emil ♥

Svar: Jo, den har betytt mycket för oss!! ♥ Så fint av Dig! Tänk vad "lite" (förstå mig rätt) kan göra så mycket!! ♥
Kram
Josefina Elma

2013-02-24 @ 09:04:20
Karolina

Tack för det fina inlägget om den lilla tvål jag gav, trodde inte den skulle få så stor betydelse. Det låter som om den passar er, och framförallt Emil ♥

2013-02-24 @ 09:04:52
Tessan

Åh vad fint <3

Svar: Tack!! ♥
Josefina Elma

2013-02-24 @ 09:13:17
URL: http://inyourdream.devote.se
Anna Sandström

Såå fint! Vilken fin vän! För oss har ett litet Olivträd blivit lite av Olivers träd, inte bara för namnet utan för att det blommade för första gången i höstas. Vi hade då haft det i nästan två år. Jag tror vi kan finna mycket styrka och därmed lycka genom naturen. Kram på dig!

Svar: Åå, vad fint att det började blomma då!!! ♥ och supergulligt att det är ett olivträd till Oliver!! ♥ Kram
Josefina Elma

Camilla

Så fint! För oss har fjärilar fått en fin betydelse, prästen gjorde en sådan vacker liknelse och på hans gravsten valde vi därför den symbolen. Jag längtar till våren och få se lite fler fjärilar i naturen och hoppas att jag får besök av en speciell fjäril.

Svar: Det känns bra att ha något att koppla till!! Fjärilar är underbara! Jag tänker att Emil är min lilla stjärna, som skiner där uppe!! ♥ Hoppas du får besök av din fjäril!! Kram ♥
Josefina Elma

2013-02-24 @ 10:08:11
URL: http://www.omlivetefter.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...