Då finns det att göra igen

Niklas var på IKEA och köpte en garderob åt Arvid i torsdags och igår hämtade vi ut julklappar vi beställt till Arvid från hans mormor och morfar, farfar och farbror. Ska bli så roligt och fixa med idag! 
 
 
Vi har varit på IKEA MÅNGA gånger kring flytten och varje gång har allt funnits som vi tänkt köpa, men såklart när vi tänker att det här borde bli den sista IKEA-turen på ett tag, ja då finns såklart inte de små lådorna till garderoben. Varken i Barkarby eller Kungens kurva, typiskt. Blir till att åka till IKEA när de kommit in, förhoppningsvis på onsdag. 
 
Idag vaknade vi (Arvid och jag) klockan fyra, och jag har inte kunnat somna om. Killarna sover gott som vanligt i sängen :) Arvid äter ungefär var tredje timme på natten. Igår eftermiddag/kväll var det fullfart på bebis, sova? Nej det var inte intressant. Mitt lilla hjärta! 
 
Kommentarer
Sara - Mamma till Julian & Philippa <3

Det började när hon var 3 veckor ungefär, jag hoppas det går över snart, är så himla jobbigt att se henne så ledsen :(

Svar: Usch då! Jobbigt, att se de små ledsna! Hoppas det blir bättre snabbt! Kram
Josefina Elma

2013-12-16 @ 12:05:10
URL: http://saharan.blogg.no


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...