Isbana

I förmiddags när vi var ute på vår promenad var det verkligen viktigt att gå försiktigt. Även fast de flesta ställen var bra sandade så var det två partier som inte var det, där var det rena rama isbanan. 
 
 
 
En skön promenad även fast jag gick som på nålar för att inte halka. 
 
Nu sover Arvid för dagen. Han är mellan att sova en eller två gånger varje dag. Igår blev det två gånger och idag en gång. Han vaknade 08:40 imorse så det blir lagom med en vila idag. Igår fick han sova i vår säng, mysigt, men det brukar vara trångt, han vill liksom ligga mitt på min del av sängen. Inatt har det faktiskt inte varit trängt, fungerade bra. Han somnade inte förrens nio igår kväll. 
 
 
Nu ska jag dricka min obligatoriska kopp the. 
 
Trevlig dag på er alla fina! 
Kommentarer
Jennie

Även om man känner sig som en tant så är broddar jättebra. Särskilt du som är gravid måste vara försiktig så du inte ramlar.

Svar: Jaa, broddar hade varit bra!! :)
Josefina Elma

2015-01-13 @ 15:39:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...