Kvällsmat

Nu sitter jag uppe vid datorn och killarna ligger och sover. Har varit nere i köket och hämtat lite kvällsmat samt lagt fram Niklas julkalender som jag gjort idag! Får visa en bild imorgon! Arvid får i år en färdig julkalender med Pixiböcker i, jag längtar till nästa år då han är lite större och vi kan överraska med roliga paket :) Idag är det den första advent, Anders namnsdag och det har varit ungefär 3 minusgrader. Anders braskar julen slaskar, kanske det kanske? Vi får väl se ;) 
 
 
 
 
Jag hade ju hellre tagit twixen Niklas köpte idag ;) Men det här var också gott. 
 
 
Idag har jag och Arvid varit i Stinsen medans Niklas tränade, sen handlade vi mat på ICA Maxi, glömde tyvärr bort självscanningen. Till middag åt vi bakpotatis, fläskkött, avokado, vitlökssmör och svampsås. 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...