Inbjudningskorten

Först hade jag inte tänkt att göra några inbjudningskort till hans kalas men ångrade mig sedan och eftersom kalaset skulle vara hos mina föräldrar kändes det bra med en ordentlig inbjudan.
 
Så i all hast gjordes och skickades de här iväg. Vi satt i flera timmar och klockan 18:59 postade jag dem på lådan som skulle tömmas 19:00, pju. Även fast det blev lite sneklippt så blev jag väldigt nöjd! 
 
 
 
Ja som ni såg här på bilden ovan så har jag klippt så linjen syns på vissa ställen, men till mitt försvar så hade vi superbråttom :) 
 
 
 
 
 
 
 
Små ballonger mellan alla ettor
 
 
 
Ursäkta för suddiga och mörka bilder. 
Kommentarer
Mamma Annika

Tänk vad glad man blev när man öppnade kuvertet och fick ett sånt jättefint inbjudningskort från Arvid!!!
//kramkram

Svar: :) ja Arvid kämpade hårt med att få iväg dem ;)
Josefina Elma

2014-11-20 @ 21:20:20
Johanna Järvenpää

Så fina!

Svar: Tack! :)
Josefina Elma

2014-11-21 @ 13:49:18
URL: http://cumgranosalis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...