Shopping i Täby Centrum

I torsdags var hela lilla familjen på shoppingrunda i Täby Centrum, för första gången sedan Arvid föddes. Vi hann inte med hela shoppinglistan men både jag och Niklas var förvånade över hur länge han var lugn och sov. 
 
 
Blev såklart mest kläder till minibossen. 
 
Polarn och pyret hade hur mycket bra rea som helst! 
 
 
 
 
En sovpåse till herr "jag sparkar gärna av mig täcket". 
 
Sen är det bra så det finns så lite saker som möjligt i sängen så de inte får något över ansiktet. 
 
 
 
En liten tröja från Newbie fick följa med hem
 
 
 
 
Kommentarer
Sofia

vad fina :D

Svar: :)
Josefina Elma

2014-01-25 @ 08:41:40
URL: http://byfia.com
Johanna

Fina kläder. Har egentligen köpstopp till Eddie men det slinker alltid med något iaf 😁

Svar: Hihi! Jag känner igen det där! :) Nu växer ju Arvid så mycket så man måste ju köpa nytt! Synd, synd ;) hihi
Josefina Elma

2014-01-25 @ 12:47:10
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...