Nyårsafton 2013

Ibland låser sig bilder i inläggen jag har skrivit när jag ska blogga från mobilen, och går inte att få bort, därav har jag inte bloggat som jag tänkt igår och idag. 
 
 
Tänkte skriva lite om vår nyårsafton, som vi på dagen tillbringade hos svärmor. Vi åt en god lunch och firade hennes födelsedag, svärfar var även där. 
 
När jag och Niklas kom dit tog vi först en promenad i det fina soliga vädret med barnvagnen. 
 
 
Tillknöcklat paket, med inspiration från Äntligen hemma :) 
 
Baksidan av julpappret användes ;) 
 
 
 
 
Vi åkte sen hem för att äta middag och ta det lugnt på kvällen. Mysigt att fira med lilla familjen. 
 
Vid tolvslaget hade vi gjort iordning oss för kvällen och lagt oss i sängen, där vi hade utsikt och kollade på fyrverkerierna. 
 
Jag har aldrig varit något för fyrverkerier, med tanke på att jag alltid haft husdjur som inte gillat det och att jag själv tyckt det var läskigt när jag var liten. Men det var lite häftigt att se det från sängen! :) 
 
Nu hoppas vi på ett bra 2014!
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...