Första dagen själva

God Morgon kära bloggläsare!
 
 
Idag blir första hela dagen själva för mig och Arvid eftersom Niklas börjar jobba. Känns som vi har allt förberett inför dagen jag och Arvid. Vi har såklart toppklassig hjälp av hunden Linus, som förövrigt har varit nere och ätit frukost och har precis nu efter 15 min velande hoppat upp i sängen efter jag fått resa mig och heja på honom. Han tycker golvet på övervåningen nog är lite för halt så han är en riktig mes när han ska ner och upp från sängen. Inte alltid lika kaxig den där Linus. 
 
 
Våra planer: 
  • Mysa
  • Äta
  • Byta blöja
  • Kissa och bajsa på mamma när Arvid ligger på skötbordet (jag hörde honom mumla något om det i sömnen alldeles nyss) 
  • Kräkas (Arvid ;)
 
Sen kommer hela dagen ha gått. Förstår inte hur tiden kan gå så snabbt. 
 
 
Vad har ni för planer för dagen? 
 
 
Supersöt body från bluebox, fanns tyvärr inte i Arvids storlek. Annars hade den fått flytta in i hans garderob ögonaböj. 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Anna Sandström

Planerna är samma här förutom ett återbesök på MVC. Ha en fin dag fina du.

Svar: Härligt! :) Jag hade mitt återbesök igår! :)
Hoppas ni får en fin dag idag! Kram
Josefina Elma

2014-01-15 @ 09:21:56
Karin

Arvid har lika babygym som Oliver va? Se mitt förra inlägg...

Svar: Nej, som jag skrev så skulle jag tycka att det skulle kännas konstigt!:) men finns ju de som anställer ayis bara för att ta hand om barnen!
Hon är här 2 timmar 3 ggr/veckan. Städar hela lägenheten, varannar blommor, fixar i köket och tvätt. Det är däremot väldigt skönt när man är småbarnsförälder! Kommer nog sakna det i Sverige sen;)

Svar: Ja, men precis! Skrev till dig på ditt förra inlägg imorse! ;)
Jaha, men då missförstod jag! Skönt med lite hjälp i hemmet! :) Fast jag har svårt att släppa kontrollen så jag skulle nog inte klara av det! hihi
Josefina Elma

2014-01-16 @ 06:21:51
URL: http://Karinolofsson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...