Coolaste killen på stan

Hur cool kommer inte lilla Arvid vara i dessa byxor? 
 
 
 
Arvid blir bortskämd av sin bästis Livia, kan vara så att mamma Emma har ett finger med i spelet?!
 
 
 
Så fina presenter, och Emil fick också en present, ängeln med fina citatet på. 
 
 
Jag gillade verkligen boken vi fick, den sången sjöng jag för Arvid varje dag sista månaden innan han föddes och första veckorna när han kommit ut. Nu varierar jag mig lite mer :) 
 
 
Jag kommer garanterat samla på mig alla böcker i den serien
 
 
 
Tack för alla presenter och fikastunden i måndags! :) 
 
Kommentarer
Cissi

Vilka mysiga presenter och härligt med fika dejt! Har flera av de där böckerna, supermysiga!

Svar: Ja verkligen! :) Mycket mysiga böcker och underbara sånger!
Josefina Elma

2014-01-24 @ 08:11:12
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Sofia

vilken sötis!

Svar: Tack! :)
Josefina Elma

2014-01-24 @ 09:40:07
URL: http://byfia.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...