Att välja ut!

För ett par dagar sedan satt vi och gick igenom alla bilder på Arvid från systemkameran, Ipaden och våra mobiler! Jag kan säga att det tog en stund!
                                          
Jag hade ett erbjudande på 50 gratis bilder från Fuji så vi beställde det och några bilder till! 
 
Men så svårt att välja ut, jag vill ju ha alla bilder! Men de finns på datorn, så det är bra! 
 
Men vi kommer nog sätta oss ner några gånger till och se vilka mer vi vill beställa! Eftersom jag missade en stund av bildgenomgången eftersom jag hade annat för mig (läs: sov som en stock ;) 
 
 
När jag köpte min kamera fick jag ett presentkort på en fotobok, så den ska vi välja bilder till också! :D 
 
 
 
En bild från dagen innan julafton med en sovande bebis och ditlagd hakklapp! Om jag kommer ihåg rätt så betyder det "Min första jul" på Italienska. Tack Caroline, min brors flickvän som är från Italien.
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...