Mysdag

Idag har varit en mysig dag hemma. Niklas har varit hemma några fler timmar än vanligt så vi har hunnit med att kolla på gårdagens Idol, laga mat, hänga upp en tavla, ställa om lite tavlor. Innan Niklas gick upp hann jag plocka iordning lite, ta en promenad, dricka te och kolla på "Vänner". Tedrickandet och vännertittandet är min förmiddagssyssla när Arvid sover sin förmiddagsvila. 
 
Arvid har även farit runt här hemma och busat. Han har fått sin leksakssamling påfylld. 
 
 
En början på Arvids musikkarriär? Han har dock inte förstått sig på denna än, men pinnen är väldigt god att ha i munnen. 
 
 
 
 
 
Han har för ett tag sedan lärt sig att rulla valen på hjulen, iaf ibland ;)
 
 
 
Såg att vissa har fått IKEA-katalogen. Jag kan ju säga att jag är lite avundsjuk :) 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...