En timme tidigare

Idag bestämde sig Arvid för att sova förmiddagsvilan en timme tidigare än vanligt, lite typiskt för vi ska till Mörby och hälsa på min bror och hans flickvän innan vi ska träffa en kompis i Mörby Centrum. Men vi hinner med ett litet besök hos dem innan fikat. Jag är iaf redo att åka iväg så fort lillfisen vaknar. 
 
Medans han har sovit har jag klätt på mig, satt på ett nytt bumperskydd på barnvagnen och gjort ett kort till en liten ängel som har sin andra födelsedag i himlen imorgon ❤
 
 
Nya bumperskyddet, lite stort men det får fungera
 
 
 
Idag tänkte jag ha mitt nya armband från Edblads som jag fick av mamma i födelsedagspresent
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...