Säljes

Eftersom jag fick några av sakerna sålda som jag lade upp på bloggen för ett tag sedan provar jag att lägga upp lite mer saker här. 
 
Det är bra skick på allt, men de sakerna kommer inte att passa in i huset vi flyttar till, så lite tråkigt att sälja vissa saker. 
 
Men vi hoppas de kan få nya glada ägare. 
 
 
Så tänk på miljön och tänk vad mycket ovärderlig tid ni sparar på att köpa färdigmonterat! :) 
 
Min mail: [email protected]
 
 
 
 
 
 
 
Tavellist 80 kronor (nypris 199 kr) 
BILLY bokhylla hög med dörrar 500 kronor (nypris 1395 kr)
BILLY bokhylla låg med dörrar 200 kronor (nypris 1095 kr)
MALM Byrå 200 kronor/styck eller 300 kronor för båda (nypris 499 kr/st)
 
 
 
 
 
 
PAX Garderob med inredning 1000 kronor (nypris 2690 kronor) 
 
Skohyllor 50 kronor för båda, eller gratis om ni köper garderoben
 
 
 
 
 
Den snyggaste tv-bänken från EM
1000 kronor
 
 
 
 
HEMNES skoskåp 500 kronor
 
 
 
 
 
 
 
Stolar till matbord 6 stycken från Duka Home ("Myrankopior"). Några stolar lite repiga.
Alla stolar för 300 kronor. 
 
NORDEN matbord, använt 2 gånger. 
Pris 800 kronor (Nypris 1795 kr)
 
Soffa från Duka Home inköpt för 7 år sedan
Finns en tippex-fläck på undersidan av ena sittkudden. 
 
Pris 2000 kronor
 
 
 
 
 
Matta från Stalands
300 kronor (Nypris ca 1495 kr)
 
 
 
 
FULLEN Badrumsskåp 50 kronor (Nypris 295 kr) 
 
 
 
 
 
Överhyllor till BILLY Bokhylla 
 
3 stycken 150 kronor (Nypris 450 kr)
 
3 stycken dörrar till 150 kronor (Nypris 450 kr)
 
 
 
 
 
 
Svårt att sätta priser! 
 
Så på vissa möbler kan det säkert gå att pruta! ;) 
 
Möblerna finns i Danderyd, norr om Stockholm. 
 
 
Kommentarer
Emma

Hej!
Jag vill gärna köpa köksbordet Norden. Jag kan hämta det någon gång under morgondagen om det passar er?
Hälsningar
Emma

Svar: Ja, det går bra! Pinsam-fråga. Känner vi varandra? Tänkte om jag visste vilken Emma det är! :D
Josefina Elma

2013-09-21 @ 16:57:57
Johanna

Åh vad jag gillar den där Tavellisten och tv-bänken... Om jag hade mycket pengar nu så skulle du blir av med massor! Men Tavellisten var ju billig.. hmm :)

Svar: Du kan få tavellisten för 50 kronor! :)
Josefina Elma

2013-09-21 @ 17:01:31
URL: http://nannna.se/
Anonym

Hehe! Ja d e jag! Jag känner mig så dålig som bara läser å aldrig kommenterar😉 när passar d att vi kommer o hämtar spektaklet?

Svar: Alltså jag måste vara så seg, vilken Emma? Förlåt alltså!!!! Sjukgymnast?
Josefina Elma

2013-09-21 @ 17:14:01
Nina

Oh, du har inte ett vitt vitrinskåp, är på jakt efter ett sådant på blocket, men det är svårhittat! :(

Svar: Nej, tyvärr inget vitt vitrinskåp!
Josefina Elma

2013-09-21 @ 17:14:48
URL: http://ninsan.se
Nina

Förresten, vad är det för storlek på mattan? :)

Svar: Åå nu har jag gjort ett försök att mäta (stor mage i vägen ;) Men ca 190x130 cm, kan diffa på lite. Vill du ha ett mer exakt mått? Så kan jag be N mäta efter jobbet. :)
Josefina Elma

2013-09-21 @ 17:17:19
URL: http://ninsan.se
Anonym

Nej, Emma från tibble när vi gick IHL 😊

Svar: Jaha! Ja, men du får ursäkta mig!! Kan jag skylla på att jag är förkyld? ;) Jag är hemma hela dagen imorgon (förkyld) men jag kan nog inte hjälpa till att lyfta ut bordet, kommer du själv så kan du komma när N slutat jobbet, annars passar det när som :)
Josefina Elma

2013-09-21 @ 17:30:04
Johanna

Jag har funderat här haha.
Jag och min pojkvän ska ju flytta inom 5 månader så vi köper möbler och sånt när vi har hittat en lägenhet. Det är nog ingen ide att köpa nu eftersom att det är ganska osäkert allting.
Men om vi hade en ny lägenhet nu så hade jag köpt massor av dig, så himla fina saker!!

Svar: Låter klokt! :)
Josefina Elma

2013-09-21 @ 18:20:16
URL: http://nannna.se/
Nina

Det är lugnt, ska visa sambon och se om han godkänner, han kommer hem imorgon :)

Svar: Låter bra! :)
Josefina Elma

2013-09-21 @ 18:27:35
URL: http://ninsan.se
Anonym

Jag förstår. Jag tar med min sambo så får han bära ;) vi tänkte åka till ikeA när dom öppnar å sen kommer vi å hämtar det direkt efter. Så vid lunchtid ngn gång? Du kan få skicka ditt mobilnummer om du vill så kan vi höra av oss när vi närmar oss:)

Svar: Ja, det låter bra! :) Jag skickar det på din mail!
Josefina Elma

2013-09-21 @ 18:43:08
Suss

Oj vad du säljer! Blir mycket nytt i det nya huset ;) Spännande! Kram Suss

Svar: Ja, det blev en del! ;) Men tyvärr så passar vissa saker inte in, med mått (och färg).
Det är väldigt spännande! :)
Kram
Josefina Elma

2013-09-21 @ 21:24:43
URL: http://www.hemmapasjuan.blogspot.com
Sara - mamma till Signe och Ester

Oj ska ni sälja hela bohaget? Det blir inte mycket kvar för er att flytta. Smart ;)

Svar: Hahaha!! Ja, man skulle kunna tror det! ;) Hade inte tänkt sälja soffan egentligen men vi köper den soffan som står i huset, så det blir bra. Sen ingår det massor med garderober i huset så de behöver vi inte ta med oss. Vi måste även ha ett större matbord. Tv-bänken känns tråkigast att sälja eftersom vi gillar den så mycket, men den är lite för lång för den väggen där vi ska ha tv:n, tyvärr!
Men vi har mycket saker kvar att flytta med! :)
Josefina Elma

2013-09-21 @ 23:18:58
URL: http://frutyrberg.blogg.se
Johanna

Varför bor du inte i Skaraborg för?!?! Åh!! Är så sugen på köksbordet och stolarna^^

Svar: Hihi! Tyvärr så gör jag ju inte det! ;)
Josefina Elma

2013-09-22 @ 10:03:55
URL: http://joherman.blogg.se/
Nina

Kollade med sambon, men det funkar inte med färgen, vi har mörkrbruna golv, så hade mattan varit beige hade det funkat :) Men du blir säkert av med den ändå :)

Svar: Ok! Tack för att du svarade även fast ni inte vill ha den, snällt tycker jag! :)
Josefina Elma

2013-09-23 @ 18:45:52
URL: http://ninsan.se
Nina

Självklart!:)

Svar: :)
Josefina Elma

2013-09-24 @ 19:05:16
URL: http://ninsan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...