Hus, radhus eller lägenhet?

Det är frågan! 
 
Tyvärr har jag inte något bra svar! 
 
Och var? 
 
I mitt yrke finns det nästan bara vikariat, vilket gör att vi inte vill flytta för långt från stan, eftersom jag inte vet var jag kommer jobba nästa gång. Så det ska kunna gå hyffsat snabbt att pendla. Lättare att veta var man vill bo när man vet var man jobbar. Kan skilja två timmar per dag i resväg, när man bor i Stockholm. Finns mycket roligare saker att föra än att pendla! 
 
Jaja, det är iaf det här som snurrar mycket i mitt huvud! 
Kommentarer
Annica

Oj vad svårt! Ja pendla i Sthlm låter inget vidare om man har långt till jobbet!
Jag har ca fyra minuter med bil till mitt jobb. Har haft extrem tur!
Kram!

Svar: Nä, det är inte det bästa ;) Idag har jag bara 40 minuter till jobbet :) det känns nära! Men det låter skönare det som du har! ;) men det låter nästan som gångavstånd? ;)
Josefina Elma

2013-05-28 @ 08:24:10
URL: http://busarna.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...