Full fart

Nu ligger jag i soffan efter en dag med många roliga saker! 
 
Började med att lämna Linus hos mormor, träffade farmor som var där! Tanterna skulle äta sillunch tillsammans! :) 
 
Jag gick ner till centrum och åt lunch med Carro. Trevligt som vanligt! 
 
Åkte på radhusvisning med mamma, som får vara stand-in när Niklas inte kan. 
 
Handlat mat två gånger, bara för jag är glömsk och glömmer handla hälften av ingredienserna till middagen. 
 
Överraskar Niklas med god kycklingröra! Han älskar kyckling, och sen jag blev matförgiftad av kyckling för fyra år sedan har vi inte ätit mycket av det. Så ofta när vi äter ute väljer Niklas någon rätt med kyckling! 
 
Dagens strumpbyxor/leggings
 
Kycklingröra
Kommentarer
Mandy - Mamma och änglamamma

recept tack =) älskar också kcykling och speciellt när det är i någon kladdig röra =)

Svar: Ja, kladdiga röror är supergott! Har lagt ut receptet på bloggen nu! :)
Josefina Elma

2013-05-19 @ 20:05:15
URL: http://mandyyss.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...