Hypnotisören

Igår var jag och Niklas i Hägernäs Strand och tittade på en lägenhet. 
 
Köpte hem mat från Grekiska Kolgrillen och tittade på Hypnotisören. Det var bra att vi såg den på dagen, eftersom Niklas skulle jobba natt igår och jag sover ensam. Skulle vi sett den senare på kvällen innan han åkte skulle jag inte kunna sova lika bra! 
 
Bra film! Jag tycker om när man får klura på vem som är den skyldige/mördaren! 
 
Är det fler än jag som inte vill se läskiga filmer själv sent på kvällen? 
Jag kan inte se Beck eller Wallander själv om inte Niklas är hemma! 
 
 En av Niklas födelsedagspresenter från mina föräldrar! 
 
När vi var nere vid Djursholms Torg för att handla mat så gick vi in på en barnaffär, som hade 50% rabatt på allt! Vi shoppade lite, men det hade vi inte gjort om det inte hade varit rea! Läskigt! Bilder på kläderna till lillebror kommer senare! :) 
 
Kommentarer
Cajsa

Jag kollar Inte sånna filmer själv. Om jag inte sett dem typ 23 ggr innan:)

Svar: Hahaha! Nä precis! :)
Josefina Elma

2013-06-15 @ 21:17:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...