Linus drömmer!

Vår hund Linus har högtflygande planer! 
 
Det var snart sex år sedan vi började ana vad Linus har för drömmar! Han drömmer att han är Superman, eller ja, det blir såklart Superdog!! Tänk er Supermans position i luften, med armen framsträckt. Ser ni likheten? Men Linus flyger med båda tassarna framsträckta! 
 
Så här ligger Linus och drömmer ganska ofta! 
 
 
 
 
 
Såklart så måste Linus drömmar förverkligas, så här är han vår Superdog!!
 
 
 
(och nej vi har inte gula väggar hemma, och ja, jag fotar snett!)
 
Kommentarer
Mamma Annika

Tänkte väl att det var dags för några bilder på Linus snart, Linus the superdog! Sötast av dom alla!
Han den franske målaren Monet är inte dålig på att måla han!! //Kramkram

Svar: Precis! Du får visa honom bilden på min blogg, så han får se hur fint det blev här hemma!
Josefina Elma

2013-02-22 @ 13:10:20
Anna Bergström

vilken sjukt snygg tavla!!! vem har gjort den? är det du?

Svar: Tack! Nä tyvärr är det inte jag som gjort tavlan! :) Det är min mammas arbetskollega Martin Monet som har gjort den! Man kan beställa tavlor av honom, han gör massor av olika varianter! Googla på hans namn så hittar du hans hemsida! :)
Josefina Elma

2013-03-21 @ 10:35:31
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se
johanna

Hahahahahaha han är ju för söt! Hur gammal är du förresten? Det har jag ju ingen aning om :o

Svar: Ja, visst är han söt! :) Jag är 27 år! :)
Josefina Elma

2013-10-09 @ 23:40:14
URL: http://nannna.se/
johanna

Okej, då är du 7 år äldre än mig alltså :)

Svar: :)
Josefina Elma

2013-10-09 @ 23:48:50
URL: http://nannna.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...