Jobb, jobb, jobb

Fjärilar fick pryda magen idag.
 
 
 
Kommentarer
LaPihl @Instagram

Såg hos Ida att du funderade på en Kronan. Vi har en Duo S och vi är jättenöjda :) Den rullar bra på såväl asfalt som skog.

Svar: Ååå, vad kul att höra att den är bra!! Det är precis en sådan som vi funderar på! :) Ska bara välja färg! :)
Jag hade så gärna velat ha förra årets färg turkos!!!
Vilken färg har ni?
Josefina Elma

2013-08-06 @ 11:10:30
Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

Beklagar djupast att er änglason aldrig fick älskas utav er på jorden utan nu i stället i himlen.

<3

Svar: Tack för din omtanke! Det värmer i mitt mammahjärta! <3
Josefina Elma

2013-08-06 @ 11:15:54
URL: http://salkert.se
Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Ja tack :) Jo, riktigt skönt. Hihi, det blev samma idag.. somnade innan lunch :P Haha!

Svar: :) Goa killen! :)
Josefina Elma

2013-08-06 @ 11:53:05
URL: http://idamli.blogg.se
LaPihl @Instagram

Vi har en svart :) Verkligen toppen! Du får komma till mig i Bromma och provköra ;)

Svar: Jag ser verkligen inte vilket inlägg du har kommenterat! Mystiskt! Är det vagnen? :) Då kan jag komma och provköra! :) hihi
Josefina Elma

2013-08-09 @ 18:36:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...