Huset

Idag har vi varit i vårt blivande hus och träffat nuvarande ägarna och fått mäta. 
 
Jag vill flytta nu! 
 
Familjen som bor där var underbar! Känns bra att flytta in efter dem! Söta små barn! 
 
 
Jag har under flera veckors tid förberett med att jag har skrivit upp olika ställen jag vill mäta och skrivit ut en planritning som vi kunde skriva alla måtten på. 
 
Men, såklart så glömde jag allt det hemma
 
 
Så denna provisoriska planritning kluddrade jag ner i bilen påväg till huset
 
 
 
Jag hoppas ni ser min otroliga känsla för proportioner ;) 
 
Målade mot min handväska på en gammal inköpslista :p 
 
 
 
Vi avslutade sedan dagen med middag hos mina föräldrar med syskon och respektive. Det bjöds på min lillebrors favorit, kycklingröra. Eftersom han åker hem till Tyskland ikväll. Han pluggar dans där nere! 
Kommentarer
Camilla

Typiskt att du skulle glömma när du planerat och suktat så länge.

Svar: Ja, verkligen typiskt! Typiskt mig också, att göra i ordning lappar och grejs och sedan glömma ;)
Josefina Elma

2013-08-30 @ 22:40:37
URL: http://omlivetefter.blogspot.se
Johanna

Jag vill också flytta! Men det är ju omöjligt att hitta lägenhet nu för tiden :(

Svar: Ja, det är ju det tyvärr :(
Josefina Elma

2013-08-30 @ 23:16:48
URL: http://nnnaa.blogg.se/
Johanna

Åh va kul att att börja planera : ) missade ju att svara på vart jag tränar. Det är på njoy

Svar: Ja, verkligen! :) Härligt! Ligger det fortfarande vid Täby Centrum? (Om jag kommer ihåg rätt :)
Josefina Elma

2013-08-31 @ 02:52:47
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com
Jennie Bergius

Åh så spännande och kul, förstår att du vill flytta på direkten :) Visst är det typiskt att glömma lista med mått, tycker alltid att det händer när man ska flytta.. :) Åh va härligt det är att drömma ihop ett nytt hem! Och mysigt med familjemiddag :)

Sv: tack snälla Malin! Jag har alltid målat och pysslat, sedan jag var pytteliten. Jag tycker att man utvecklas hela tiden :)

Ha en underbar lördag <3


Svar: Verkligen typiskt! :) Så mysigt att sitta och drömma och planera om hur man vill ha det!
Kunde tänka mig att du hållit på länge med målandet! Så duktig som du är! :)
Trevlig Helg! <3
Josefina Elma

2013-08-31 @ 11:28:40
URL: http://bergiusjennie.blogspot.se/
Lisa

Så spännande :) kommer ihåg känslan innan vi fick flytta in i vårt hus!

Svar: Ja, verkligen! :) Härlig känsla, men man vill ju bara flytta in NU!!! ;)
Josefina Elma

2013-09-01 @ 18:15:16
URL: http://justmypassions.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...