Dagens planer

Idag skulle vi iväg och träffat några kompisar på eftermiddagen, men det blev sjukdom i den familjen så nu har vi en hel dag som inte är planerad!
 
Då sätter min hjärna igång direkt och börjar planera om! ;)
 
Jag tror vi ska åka iväg och gå en liten promenad med Linus kring vårt nya område vi ska bo i. 
 
Lära känna området!
 
 
Nu ska jag bara försöka väcka Niklas och Linus för frukost. 
 
 
Vad har ni för planer idag? 
 
 
 
 
Jag och min fina pappa
 
 
 
 
 
Photoshop levererar! 
 
Ser ut som en målad bild! :) 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Jennie Bergius

Underbart foto! Och visst känns det lyxigt när man får extra tid ibland :) Ha en underbar lördag fina <3 Jennie

Svar: Tack! <3 Hoppas du också får en bra lördag!
Josefina Elma

2013-08-24 @ 10:49:52
URL: http://bergiusjennie.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...