Att bjuda över sig själv

Idag bjöd jag hem mig och Linus på middag hos mamma och pappa, även en av mina bröder var där, trevligt!   
 
Restaurang Mamma och Pappa, bjöd idag på en god biffwok. 
 
 
En bukett mamma fick av pappa på deras bröllopsdag i söndags ♥
 
 
 
 
Jag och Niklas fick en present av min bror Marcus. 
 
 
Ett kort av Mig, Niklas och Lillebror i magen, vecka 24 (23 +6). 
 
 
Tyvärr hade jag svårt att ta bild på bilden, så ni ser mig i glaset! :) 
 
 
Tusen Tack kära bror!! 
 
 

Efter Idol ikväll fick jag skjuts hem av mamma. Vi stannade vid Hemköp, så gick hon en promenad med Linus medans jag handlade. Supersnällt! Så hjälpte hon mig att bära upp matkassarna till dörren! 
 
Vi bor väldigt nära varandra men superskönt att få hjälp! 
 
 
Tack för hjälpen idag mamma och pappa! 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
PA

Tack själv Malin, det är bara kul när du tittar in på "Restaurangen".

Svar: Haha :) vad bra!
Josefina Elma

2013-08-22 @ 07:58:19
Camilla ♥ 130510

Jag bjuder ofta över oss till mina föräldrar ;) Och Jimmy till sina föräldrar haha.

Svar: :) Det är praktiskt att kunna göra det! Hihi
Josefina Elma

2013-08-22 @ 09:17:14
URL: http://mirabilibus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...