Jag! Arvids pappa?

Idag var jag och Arvid på föräldraträff, där var det hälften mammor och hälften pappor. Vi hade en liten presentation av oss själva för de nya. När två pappor hade presenterat sig så var det min tur och det gick ungefär så här: 
 
"Jag heter Malin och jag är Arvids pappa" 
 
Hahahaha! Jag orkar inte! Så roligt! Jag skyllde på att vi håller på att vänja av med tutte och inte sover så bra, trots att han sov sin bästa natt inatt ;) Han sov mellan 20:15-06:15 och sedan vaken en timme och sov två timmar till, jag sov i sängen där uppe! Tummen upp på den! 
 
 
Sedan åkte jag hem till min svägerska och deras lilla bebis, blev McDonaldslunch, promenad och sockerkaksfika! 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för idag! 
Kommentarer
Sandra - Mamma till Lykke

Ha ha, underbart ! :)

Svar: :) hihi
Josefina Elma

2014-09-04 @ 23:10:49
URL: http://sandrasodergren.blogg.se
Elin - Livat på torpet

Haha! Åh, vad jag älskar att läsa om fler förvirrade småbarnsföräldrar! Munnen talar så mycket fortare än vad man tänker ;)

Skönt att hunden mår bättre igen!

2014-10-03 @ 11:14:37
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...