Onsdagen

På förmiddagen lagade jag åtta matlådor till Niklas, var iväg och handlade mat, och när jag kom hem tyckte jag att jag hade så himla gott om tid. Då frågade Niklas mig om jag visste vad klockan var, då kom jag såklart på att jag och Arvid skulle på Eksemskola klockan ett, klockan var då kvart över tolv när han frågade. Jag hann slänga ihop en god lunch, det blev falukorv, vitabönor i tomatsås och stekt ägg.
 
 
Fick en liten eksembok och några papper med bra information som vi gick igenom. Vi ska smörja Arvid ca 30-45 minuter, två gånger om dagen. Vi fick även bra tips på hur vi kan hålla honom när vi ger inhalationerna. 
 
 
 
 
Vi har druckit ingefärs- och citronthe, skrivit ut julkort samt lite andra saker som ska bli julklappar. Jag är supernöjd med det som ska bli julklappar, men eftersom jag vet att några av dem som ska få det läser min blogg så väntar jag med att visa resultatet. 
 
 
 
Nu ska jag baka lite pizza till middag, får inte glömma banan och curry. 
 
Vad ska ni andra äta för gott? 
Kommentarer
Helen.HUSnrNIO

Kul med personliga julkort! Jag tog lite bilder på barnen igår där planen var att använda några av dem till årets julkort.

Banan och curry är mums på pizza det :)

Trevlig kväll och grattis till lillasyster i magen!

Svar: Ja visst är det! :) Tack tack!
Kram och trevlig fredag!
Josefina Elma

2014-11-26 @ 21:40:59
URL: http://husnrnio.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...