Dem säger det är fredag

Men här är pappan mitt i en arbetssnurra så jag har inte riktigt någon fredagskänsla. Jag och Arvid har varit igång hela dagen, sen kom vi hem med kinamat till middag. Nu har en nyduschad Arvid somnat och pappan är och tränar innan jobbet. Jag roar mig på Ipaden en stund sen kommer nog jag somna gott jag med. 
 
Efter frukosten imorse var Arvid lite gnällig medans jag gick in i tvättstugan för att hämta ett par strumpor till honom, men precis när jag kom in i tvättstugan blev han tyst, då blir jag såklart misstänksam och undrade vad han hittat på nu, såklart var det bus pågång, han hade lyckats fälla ut sina långa robotarmar och knyckt till sig min Ipad ;) 
 
 
 
 
 
Mycket nöjd kille som undersöker Ipaden noggrant. Som tur var så hann jag rädda den från ett fritt fall från barnstolen. 
 
 
Efter en rekordsnabb promenad med Linus åkte vi iväg till barnmorskan, det gick bra, har tyvärr lämnat alla värden på en lapp i bilen så får skriva in dem här imorgon. Men sf-måttet var i alla fall 23, mitt på medelkurvan. Min barnmorska fick dock mäta om eftersom hon hade en barnmorskesrudent med, som var lite osäker på om hon mätt rätt. Idag är det vecka 24+2 och vi längtar till att få träffa Lillasyster i början på mars ❤ 
 
Sedan åkte vi och fikade med Carro och Meja i Mörby Centrum. Det blev en ostfralla för min del. Efter det åkte vi till Täby Centrum och åt lunch med Idun och Nemi. Då blev det en nudelrätt. Det ingick dricka och finns det bubbelvatten så brukar jag ta det, men det fanns det inte så jag hann tänka, ja men då tar jag lite läsk. Kom dock på mig själv att jag inte ska äta/dricka sött så jag fick ta ett glas vanligt vatten, mums ;) 
 
 
 
Nemi klappade magen fint!
 
 
 
Tack för idag! 
 
Kommentarer
Jennie

Inte så mycket fredagskänsla här heller. Lillebror vaknar kl 06 oavsett om det är vardag eller helg och storasyster har redan vaknat en gång och klagat på ont i örat. Det är nog bäst att gå och lägga sig så man får sova litegrann i alla fall.

Svar: Åh hoppas du fått sova ordentligt!
Josefina Elma

2014-11-21 @ 22:17:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...