Tittut!

Kolla vad som tittade ut under granarna på tomten! Niklas kratta fram allt visset så nu ser det fint ut under. 
 
Sex IKEA-kassar fylldes. Såklart grannkatten tyckte det var skönt att slappa på det här. Snöskyffeln var perfekt att skyffla med :D 
 
 
 
Precis när jag kom in från promenaden och slog mig ner i soffan för att mata Arvid började första hjälpen för barn som satt i halsen. Perfekt tajming, jag filmade det också. 
 
 
 
Nu sover Arvid i min famn på amningskudden, så mysigt. Sedan ska vi på sexmånaderskontroll idag hos läkaren på bvc. Hoppas det slutar regna tills dess. Imorse kom det några droppar, sen blev det uppehåll så då passade jag på att sätta Arvid i vagnen och ta Linus i kopplet för en promenad. Så glad jag är nu att jag gjorde det på en gång för nu vräker det ner. 
 
 
Supernöjd med handtagsväskan på vagnen, men jag vände den så dragkedjan öppnas åt andra hållet
 
 
 
 
Hoppas ni får en trevlig dag! 
 
Kommentarer
Cissi

Vilket slitgöra att kratta fram allt, men snyggt blir det ;)

Svar: Ja, verkligen slitgöra!
Josefina Elma

2014-05-19 @ 16:54:03
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
MADDISENJ.SE

jäklar vad mycket visset det fanns där under

Svar: Ja, vi vart också väldigt förvånade!
Josefina Elma

2014-05-19 @ 18:58:24
URL: http://maddisenj.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...