Spontan tripp till Nacka

Imorse tänkte jag och Arvid åka och handla lite födelsedagspresenter till pappan i familjen, tänkte "Fiffigt Malin, perfekt att åka på förmiddagen en vardag!" Men oj vad folk det var, då kom jag på att det är röd dag idag. Men jag hittade nog allt jag skulle ha, eventuellt lite komplitering inför tisdagen. 
 
Istället för att åka till mataffären som var planen åkte jag och Arvid till Nacka för att hälsa på hans farmor. Vi blev bjudna på mat, Arvid fick morotsmos och vi åt köttfärs med grönsaker och pasta. Till efterrätt blev det vattenmelon! 
 
 
Arvid lekte på golvet med hans nya leksaker han fick idag :)
 
 
 
 
Han rullar runt så snabbt på golvet så man måste verkligen ha koll nu och pillar på ALLT! 
 
Sedan gick vi ner till ICA Maxi och handlade lite innan vi åkte hem, vi släppte av Farmorn hos sin mamma, alltså hos Niklas mormor :) 
 
 
Kolla vilken söt bild när Arvid provar stolen hos Farmor
 
 
Jag Älskar Dig! 
 
 
 
Tack för en mycket trevlig dag! 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...