Smulpaj till Niklas jobb

Nu har jag bakat tre smulpajer med äpple till Niklas jobb. Kommer man mer än fem minuter sent eller gör någon annan "tabbe" så har de tårtregeln, alltså ordna tårta eller annat bakverk till kollegorna.
 
Den här gången var det inte Niklas som var sen utan han lyckades med något annat stordåd. Så istället för att köpa tårtor så har jag denna gång bakat. 
 
 
 
 
 
Lite extra smör på pajerna
 
 
 
Såklart fastnade jag med min bok och så blev de lite väl gräddade, men godkända av Niklas så han tar med dem ändå
 
 
 
 
 
Kommentarer
Annika

Ja men jisses va gott de ser ut!

Svar: Ja det är så gott! :)
Josefina Elma

2014-05-13 @ 10:56:38
URL: http://pursueyoudreams.blogg.se
Lisa

Så gott det ser ut vill du lägga ut recept. :)

Svar: Absolut! Fixar det imorgon! :)
Josefina Elma

2014-05-13 @ 12:22:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...