IKEA, Täby Centrum och Arninge

Igår och idag har det varit full fart. Vi började gårdagen med ett läkarbesök för Arvids räkning, blodprov fick han ge, usch säger mamman, men det gick bra. Läkaren utreder om det är allergi eller överkänslighet mot något. Igår vägde han 10710 gram, vår "lilla" kille ❤ Nästa vecka blir det läkarbesök igen, då är det dags för hans 6 månaders kontroll. 
 
Sedan åkte vi till IKEA och köpte en ny spjälsäng åt Arvid, eftersom hans bedside crib börjar bli för liten. Den har verkligen varit underbar så det kommer bli svårt att byta. Blev såklart lite annat inhandlat när vi ändå var där. 
 
Idag var Niklas och rehabade sitt knä så jag passade på att gå i Täby Centrum. Sedan åkte vi till Arninge och köpte lite träningskläder och nya löparskor och inlägg till Niklas. 
 
 
 
 
Arvid hjälper mig med att fixa iordning grillspett som Niklas ska ta med sig ikväll när han ska iväg på grillning med kollegorna
 
 
 
Grönsaksspetten
 
 
 
Jag tog resterna ;) 
 
 
 
Så gott det blev! Ett perfekt mellanmål!
 
 
 
Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan med lite Loka crush och en liten bebis. Jag rättar innan jag hinner publicera, bebis ville äta så här ammas det och mamman tittar törstigt på Lokan som blev kvar på matbordet. 
 
Kommentarer
Emma

Fina kläder :)

Svar: Tack! :)
Josefina Elma

2014-05-15 @ 19:52:33
Emma

Förresten, får jag fråga hur lång han är till sina stadiga kilon? ;)

Svar: Mätanordningen var inte så bra så hon litade inte på den, mätte 71 cm, men han kan ev vara längre, vi ska mäta på bvc nästa vecka :)
Josefina Elma

2014-05-15 @ 19:53:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...