Arvid ❤ Linus

Igår var jag, Arvid och Linus hemma hos mina föräldrar och åt middag medan Niklas var ute med jobbet. Det bjöds på thaisoppa, mums. 
 
Efter middagen myste Arvid med Linus i soffan. Så gulligt när Arvid "klappar" Linus. 
 
 
 
Två stadiga grepp om Linus päls, vilka jag fick hjälpa Linus ur ;) Men Linus verkade faktiskt njuta för han lade sig på sidan, som han brukar göra när han njuter. 
 
Så här är det att ha en svart hund, syns dåligt på bilder. 
 
 
Jag försökte ladda upp lite dopbilder, men hälften av de jag ville ha med var för stora så Niklas måste hjälpa mig sen. 
 
 
Kommentarer
Ettbarn

Säger det igen, jätte fint ordnat! :)

Svar: Tack snälla du! :)
Josefina Elma

2014-05-12 @ 06:58:43
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/majken/
Johanna

Åh mysigt! Hoppas verkligen att våra djur kommer gå bra ihop med bebisen sen.

Svar: Det tror jag säkerligen! De verkar så härliga er hund och katt! :) Linus är inte alls van vid barn så han tycker dem är lite läskiga men Arvid går bra! :) men lite skeptisk vsr han allt första dagen när vi kom hem! ;)
Josefina Elma

2014-05-13 @ 19:06:35
URL: http://joherman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...