Niklas hemliga talanger del 1

De här fina blommorna målade Niklas för några dagar sedan. 
 
 
 
 
 
Dem sitter på väggen i vardagsrummet. 
 
När jag kom hem från IKEA i tisdags så hade Niklas provmålat en fantasiblomma till Arvid på ett litet kladdpapper från vårt elefantblock från svenskt tenn. Men jag tyckte den var så fin så jag beställde en Emilblomma också, såklart en magnolia. Sen satte jag upp dem i en ram. Jag ville sen även ha några gula blommor eftersom jag hittade lite gula fina saker att ha i vardagsrummet nu under sommaren. Det blev en av mina favoriter, vallmon och en tulpan! 
 
 
Kram från en nöjd och stolt flickvän ;) 
 
 
(Fågeln målade jag 1997, när jag var 10-11 år. Ja, det var ett tag sedan) 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...