Baby shower

För drygt en vecka sedan ordnade jag och Sandras syster en baby shower åt Sandra! Så lyckat! Hon blev verkligen överraskad. Det blev fika, gissa magen-tävling, gissa födelsedag, skriva i baby shower-bok och en liten hälsning på en body till bebisen. 
 
Nu längtar vi till Arivds kusin föds! 
 
 
Arvid hänger i mormorns armar och spanar in fikat! Sorry hjärtat men du tål bara melonen ;) 
 
 
 
 
 
 
Satte lite washitejp på sugrören!
 
 
 
Här bor lillkusinen
 
 
 
Kort, födelsevikt och längd på de blivande föräldrarna! 
 
 
 
Jag gjorde min allra första blöjtårta, riktigt nöjd! Det blev lite blöjor kvar så jag tänkte göra cupecakes men det blev en liten blöjtårta till istället! :) 
 
 
 
 
 
Här i skrev gissningar på födelsedatum, tid, vikt, längd samt lite hälsningar till bebisen. 
 
 
 
 
 
Tack för en fin dag! 
 
Kommentarer
Cissi

Vad fint ordnat ;) och vilken söt blöjtårta ;)

Svar: Tack så mkt! :)
Josefina Elma

2014-07-03 @ 08:27:10
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Sandra

Fin blöjtårta! Och vad fint du skriver :) (om det är du som skrivit)

Svar: Tack så mycket! Ja det är jag som skrivit :) Tack tack!
Josefina Elma

2014-07-04 @ 06:22:13
URL: http://sandral.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...