Alla sover

Här hemma sover alla förutom jag, varför? Varför vaknar jag så tidigt? Eller svaret på den frågan är såklart Arvid, men varför somnar jag inte om? Jag har i och för sig alltid varit morgonpigg, men skulle vara skönt att sova en stund till, även fast jag är pigg. 
 
Niklas var uppe igår och töntade sig, eller jag menar spelade dataspel ;) Så en nöjd sambo gick och lade sig några timmar senare än mig. Har ni också olika sängtider hos er? Här hemma har vi en kvällstrött Malin och en morgontrött Niklas. Inte alltid den bästa kombinationen, men det verkar fungera, i år är vi inne på vårt tionde år tillsammans! ❤
 
Just nu ligger jag med balkongdörren öppen här i sovrummet, så mysigt. Det lugna fågelkvittret, den svala luften. Extra skönt är det att veta att Niklas har semester nu, en vecka har gått, tre veckor kvar. 
 
Jag har funderat mycket på om jag ska fortsätta blogga. Som vissa har märkt så har jag haft några uppehåll. Men när jag går tillbaka och läser bloggen är det så roligt och mysigt så då vill jag fortsätta. Sen har jag även lärt känna fler som förlorat barn i liknande diagnos som Emil via bloggen, det känns också värdefullt. 
 
 
Niklas lite försenade föddelsedagspresent från mina föräldrar, farmor, mormor och av mig. 
 
 
 
På sin födelsedag fick han även den gröna vattenkannan nere till höger i bild, lite trädgårdsredskap och någon träningssak. 
 
Så där kom lite morgonsvammel, God Morgon från en pigg Malin. 
 
Kommentarer
Annika

Vi bråkar lägga oss och gå upp samtidigt varje dag i stort sett. Grattis i förskott till 10-års dagen! Det är inte många unga par som lyckas hålla ihop så pass länge :)

Svar: Så mysigt med samma tider! :) Tack tack! :)
Josefina Elma

2014-07-05 @ 09:41:11
URL: http://pursueyoudreams.blogg.se
Johanna

Vi har väldigt olika sängtider. På vardagarna går Christer o lägger sig vid nio och går upp vid halv sex på morgonen. Jag går och lägger mig vid tio halv 11 och går upp halv 8. När helgen kommer är det ombytta roller o Christer sitter ofta uppe till ett eller halv tre till och med medans jag går och lägger mig vid samma tid som på en vardag.

Svar: Sådär är jag med, samma tider de dagar man jobbar som man är ledig! :) Har du märkt någon skillnad på din dygnsrytm nu när du är gravid? Jag tycker jag vlev en mer kvällsmänniska under graviditeten! :)
Kram
Josefina Elma

2014-07-05 @ 15:54:57
URL: http://joherman.blogg.se/
Emma

Haha. Tur vi har varandra medan killarna töntar sig ihop. ;)

Svar: Jaa verkligen! ❤
Josefina Elma

2014-07-06 @ 00:09:21
Johanna

Ja jag kan faktiskt vara uppe längre nu, men sover rätt oroligt. Antar att kroppen ställer sig in på att inte få sova så mycket framöver^^

Svar: Hhihi! :)
Josefina Elma

2014-07-06 @ 08:32:37
URL: http://joherman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...