Stjärnhimmel

När jag vaknade halv fyra i morse och tittade ut genom fönstret var det stjärnklart på himlen. Väldigt mysigt, låg och tänkte på Emil en stund, fina tankar. Jag tror han sitter på en stjärna och vakar över oss. 
 
Nu ser jag att det lät väldigt fridfullt att vakna så här, men jag ska rätta mig lite här. Jag vaknade halv fyra av en hungrig bebis, så amning och sedan när bebisen somnat så kunde jag ta mig tid att titta ut genom fönstret För att mötas av det vackra. Vi brukar sova med neddragna persienner men Niklas sa att han drar ner dem imorgon bitti (läs nu på morgonen) men det har han inte gjort ;) Minnet är bra men kort. 
 
Lilla bebisen sover fortfarande så jag har hunnit varit ner och ätit (läst: kastat i mig) frukost. Jag åt två ägg där nere eftersom man blir så kladdig av det, och sen tog jag med mig några smörgåsar upp till sängen =MYS! 
 
 
Känner mig som vanligt folk idag, eftersom det är fredag och Niklas jobbar dag och så är han ledig i helgen, det händer inte så ofta att det är den kombination. Det är svårt att urskilja vilken veckodag det är med en sambo som jobbar skift. 
 
 
Pyjamas!
 
När pappan själv får välja! :) 
 
 
Kommentarer
Anna Sandström

Låter trots allt som en härlig morgon. Blir också stressad av att vara på nedervåningen om Benjamin är på övervåningen dock. Men nu har vi skaffat en babymonitor och även om den inte ersätter en förälder gör den mig aningens lugnare. Har ni en sådan? Benjamin sover som en stock idag, han hade en tuff natt. :( Lilla Pys.

Visst är det härligt när vardagen sätter in, man får som du skriver, känna sig som vanligt folk. ;)

Ska bli mysigt att se er imorgon.

Kram!

Svar: Vi måste också skaffa en sådan! Fast det vet ju du, eftersom vi pratade om det igår! ;)
Kram kram!!!
Josefina Elma

erikasblogg.se

Jag tror med att Emil sitter på en stjärna och tittar ner på er :) En fin tanke tycker jag! Lillebror är sååå söööt!! Kram vännen!

Svar: Ja <3 Tack så mycket! :)
Kram kram!
Josefina Elma

2014-01-18 @ 20:16:28
URL: http://erikasblogg.se/
mamma till william o wilma

God eftermiddag o grattis till sötnosen..kram kram

Svar: Tack tack! :) Ha en trevlig kväll!
Kram
Josefina Elma

2014-01-22 @ 13:28:27
URL: http://blondis81.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...