Gårdagen

Igår och idag är Niklas ledig, så idag har vi städat, tvättat och så ska vi göra lite matlådor. 
 
Igår var vi och hälsade på Niklas mormor, första gången hon träffade Arvid. 
 
 
 
När vi ändå skulle in till stan passade vi på att åka förbi Svenskt tenn. Men som vi befarade så var hela Strandvägen och gatorna vid butiken tomma på lediga parkeringsplatser. Niklas, Arvid och Linus stannade då i bilen och jag sprang in en snabbis. Tyvärr fanns inte allt jag ville ha eftersom det sålt slut vid jul och de inte har fått in det ännu. Men mina 1500 kronor i presentkort tog slut ganska snabbt ändå ;) Jag får visa vad jag handlade i nästa inlägg, har inte hunnit packa upp det ur kassen än. 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...